1.

الگوی راهبردی برندسازی خدمات پژوهشی صنایع نفت، گاز و پتروشیمی

دوره 17، شماره 57، آبان 1401، صفحه 51-66
محمد واشقانی فراهانی؛ منوچهر نیکنام؛ نادر غریب نواز؛ هرمز مهرانی

2.

بررسی تأثیرات اقدامات عوامل بازاریابی در توسعه صنایع تبدیلی و تکمیلی خرما در استان کرمان

دوره 13، شماره 41، دی 1397، صفحه 49-60
ندا بنی اسدی؛ داود ثمری؛ جمال فرج الله حسینی؛ مریم امیدی نجف آبادی

3.

تحلیلی بر قابلیت‌های بازاریابی رسانه‌های اجتماعی در توسعه مراکز آموزش عالی ایران (مورد مطالعه: دانشگاه آزاد اسلامی)

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 04 آذر 1402
فاطمه ابوالحسنی طرقی؛ سیدحسن حاتمی نسب؛ محمد سلطانی فر

4.

توسعه الگوی برندسازی برای شبکه‌های تلویزیونی با رویکرد تقویت سرمایه اجتماعی موردمطالعه: شبکه نسیم

دوره 16، شماره 3، آبان 1400، صفحه 96-112
رضا صارمی؛ احمد رضا شکرچی زاده؛ ناصر خانی؛ سید محسن بنی هاشمی

5.

شناسایی مولفه‌های برندسازی در گالری‌های هنری شهر تهران

دوره 10، شماره 31، خرداد 1395، صفحه 57-69
تکتم فرمانفرمایی؛ محبوبه پلنگی

6.

طراحی مدل بازاریابی دیجیتال در برند شرکت‌های تجاری آنلاین

دوره 18، شماره 59، خرداد 1402، صفحه 129-151
بنیامین مسیبی عمیدآبادی؛ اوژن کریمی؛ شهرام هاشم نیا

7.

مفهوم پردازی برند سازی بین المللی با استفاده از روش علم سنجی

دوره 15، شماره 57، اسفند 1401، صفحه 7-32
فاطمه فتح اللهی؛ محمد عزیزی؛ مریم لشکری زاده

8.

نوآوری در برندسازی روزنامه‌ها و ارزش‌آفرینی مطلوب در کشور

دوره 13، شماره 4(پیاپی43)، اسفند 1397، صفحه 7-18
حسن کربلایی حاجی اوغلی؛ علی اکبر فرهنگی؛ محمد سلطانی فر؛ علی دلاور؛ علی گرانمایه پور


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب