1.

بررسی تاثیر رضایت از مقصد بر تبلیغات دهان به دهان گردشگران خارجی سلامت در بیمارستان‌های تهران

دوره 8، شماره 3، آذر 1396، صفحه 29-40
محمد جواد تقی پوریان؛ ام البنین عینی میرحسینلو

2.

تأثیر پیش‌زمینه‌های شکل‌گیری اکوسیستم کارآفرینی بر پیامدهای گردشگری سلامت در ایران (مورد مطالعه: استان کرمانشاه)

دوره 1، شماره 1، اسفند 1400
ناهید جلیلیان؛ بیژن رضایی؛ علی بدیع زاده

3.

تعیین راهبردهای مقابله با ریسک‌های زنجیره تأمین گردشگری سلامت (مورد مطالعه: بیمارستان آیت‌الله یثربی کاشان)

دوره 12، شماره 3، آذر 1400، صفحه 37-46
الهام محمدی پور؛ اسماعیل مزروعی نصرآبادی

4.

شناسایی راهکارهای عملی به منظور بهره برداری از بازاریابی تعاملی مبتنی بر فضای مجازی در حوزه گردشگری سلامت

دوره 16، شماره 58، اسفند 1401، صفحه 139-153
عارف خوش اندام؛ محمدرضا رستمی

5.

شناسایی و رتبه بندی عوامل مؤثر بر بازاریابی الکترونیک در ارتقای برند مقاصد گردشگری سلامت

دوره 12، شماره 1، خرداد 1400، صفحه 79-91
نوید ماجدی؛ امیرحسین شایق

6.

عوامل موثر بر کارآفرینی در حوزه گردشگری سلامت: یک مرور حیطه‌ای

دوره 14، شماره 3، مهر 1402، صفحه 55-67
زینب دارایی؛ لیلا ریاحی؛ انیسه نیک روان؛ کامران حاجی نبی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب