1.

Creating and Validating the Concept of Organization Social Responsibility from the Perspective of Quran Verses

دوره 4، شماره 1، تیر 2023، صفحه 79-97
leila saeidi؛ Hamid Reza Boustani؛ javad pourzamani

2.

تدوین مدل بازاریابی محتوای فروشگاه‌های آنلاین محصولات آرایشی و بهداشتی

دوره 14، شماره 1، اردیبهشت 1402، صفحه 27-43
مریم قادری فر؛ جمشید سالار؛ علی اکبر آقاجانی افروزی

3.

شناسایی عوامل مؤثر بر اثر بخشی بانکداری شرکتی با نقش متغیر میانجی مدیریت ارتباط با مشتری "پژوهش ترکیبی"

دوره 12، شماره 35، شهریور 1396، صفحه 19-35
محمد علی عبدالوند؛ مهدی بنی اسدی

4.

کاربرد روش آمیخته (کمی و کیفی) در آسیب‌شناسی فرهنگ سازمانی یک موسسه تحقیقاتی

دوره 9، 1( پیاپی 29 بهار1397)، خرداد 1397، صفحه 65-82

5.

مفهوم پردازی وتبیین مدل بازاریابی کارآفرینانه پایداردرصنعت غذایی: بارویکردآینده پژوهی

دوره 31، شماره 1 (پیاپی 120)، خرداد 1399
نعیمه محبی؛ کریم حمدی؛ زین العابدین امینی سابق؛ احسان ساده

6.

مقایسه پیشایندها و پسایندهای رفتار مالی سرمایه گذاران مومنتوم و رندوم ( رویکرد آمیخته)

دوره 16، شماره 58، مرداد 1402، صفحه 124-139
فاطمه جعفری؛ رضا آقاجان نشتائی؛ محمدحسن قلی زاده


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب