1.

بررسی تأثیر رقابت در بازار محصول بر تمکین مالیاتی شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران

دوره 11، شماره 37، تیر 1397، صفحه 107-119
علیرضا معطوفی؛ فائزه دهقانیان

2.

بررسی رابطه بین محدودیت‌های تأمین مالی با رقابت در بازار محصول و تمرکز بر مشتری (مطالعه موردی: شرکت‌های خودرویی پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران)

دوره 16، شماره 53، دی 1400، صفحه 21-34
سید علیرضا موسوی؛ میترا قاسمی پناه

3.

بررسی رابطه میان مدیریت استعداد، سرمایه فکری و رقابت در بازار محصول

دوره 15، شماره 49، بهمن 1399، صفحه 73-83
علی حبیبی؛ آرزو زیاری

4.

تبیین رابطه رقابت در بازار محصول با مدیریت سود شرکت‌ها (شواهدی از اقلام تعهدی اختیاری)

دوره 11، شماره 38، مهر 1397، صفحه 15-26
جمال بحری ثالث؛ عسگر پاک‌مرام؛ قدرت قادری

5.

رقابت در بازار محصول، عدم‌تقارن در رفتار هزینه‌ها و انتظار مدیر از فروش آتی: تحلیل در سطح کل فضای کسب ‌و‌کار

دوره 7، شماره 26، تیر 1397، صفحه 31-42
غلامرضا کردستانی؛ امیر صابر


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب