1.

اثر تعاملی نوسانات محیط اطلاعاتی بر مبنای کیفیت حسابرسی و متنوع‌‌سازی عملیاتی

دوره 10، شماره 39، مهر 1400، صفحه 319-335
سید علی اصغر موسوی گزافرودی؛ غلامرضا فرساد امان الهی؛ امیر رضا کیقبادی؛ نگار خسروی پور

2.

بررسی تأثیرات اقدامات عوامل بازاریابی در توسعه صنایع تبدیلی و تکمیلی خرما در استان کرمان

دوره 13، شماره 41، دی 1397، صفحه 49-60
ندا بنی اسدی؛ داود ثمری؛ جمال فرج الله حسینی؛ مریم امیدی نجف آبادی

3.

بررسی تأثیر ادراک از منصفانه بودن قیمت بر تمایل به خرید مصرف‌کننده محصولات سامسونگ (مطالعه موردی: شهروندان اراکی)

دوره 12، شماره 36، آذر 1396، صفحه 121-134
علی اکبر میرزایی؛ محمدکریم قلعه نویی

4.

حکم فقهی قیمت‌گذاری در بازار اسلامی

دوره 10، 2(20پاییز و زمستان 1396)، اسفند 1396، صفحه 69-89
محمدصادق فاضل؛ حسن خدابخشی؛ اصغر عربیان

5.

طراحی الگوی قیمت‌گذاری ارزش برند در شرکت‌های تأمین سرمایه: راهبرد ادغام و تملیک

دوره 13، شماره 49، فروردین 1403، صفحه 201-216
حمید خیل‌نژاد؛ فریز طاهری‌کیا؛ سیدمهدی جلالی؛ بیتا تبریزیان

6.

عوامل مؤثر بر قیمت‌گذاری پروژه‌های BOT احداث پل‌های عابر پیاده برون‌شهری در راستای توسعه شهری، با روش FDM-BWM

دوره 16، شماره 57، فروردین 1403، صفحه 47-64
الهه شفعتی؛ احمد جعفرزاده افشاری؛ حسن جوانشیر؛ وحید برادران


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب