1.

بررسی تاثیر هوش تجاری بر ساختار نوآوری باز

دوره 29، شماره 2 (پیاپی 113)، مرداد 1397، صفحه 21-32
مهدی سبک رو؛ فرانک صفری شاد؛ ابراهیم رحیمی؛ نجیبه عباسی رستمی

2.

تاثیر رهبری توانمندساز بر نوآوری باز با توجه به نقش فرهنگ یادگیری سازمانی

دوره 32، شماره 2 (پیاپی 125)، مرداد 1400
نیلوفر میرسپاسی؛ حاجیه رجبی فرجاد

3.

تأثیر نوآوری باز بر اصالت برند باشگاه‌های فوتبال با میانجی‌گری تصویر ذهنی برند

دوره 2، شماره 4، دی 1402
امیر درخشان؛ مهدی کهندل؛ حسین عبدالملکی؛ سید نعمت خلیفه

4.

تأثیر نوآوری باز بر موفقیت توسعه محصول جدید در صنعت غذایی (مورد مطالعه: شرکت گلستان)

دوره 14، شماره 45، دی 1398، صفحه 13-28
آرزو تقی زاده؛ آصف کریمی

5.

واکاوی همکاری‌های نوآورانه در طول زنجیره ارزش صنعت داروهای زیستی در ایران

دوره 17، شماره 56، مهر 1401، صفحه 41-64
سیدهادی سیادتی؛ سید سپهر قاضی نوری؛ منوچهر منطقی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب