1.

ارائه مدل تاثیر شبکه‌های اجتماعی بر شکل‌گیری کسب و کارهای ورزشی در کلانشهر‌ها

دوره 15، شماره 54، شهریور 1402، صفحه 1-12
سیده مریم نقیب حسینی؛ سیدعماد حسینی؛ فرشاد امامی

2.

ارائه مدل مدیریت ارتباط با مشتری برای کسب و کارهای مبتنی بر رسانه‌های اجتماعی

دوره 30، شماره 2 (پیاپی 117)، تیر 1398، صفحه 101-120
حسین دانش مهر؛ رضا رادفر؛ کامبیز حیدرزاده

3.

بازی جنگ کسب و کار ( گونه شناسی، عناصر و فرآیند)

دوره 2، شماره 1، خرداد 1401
سمیرا شاه منصوری

4.

تبیین عوامل پیامدی الگوی برند سازی در صنعت حمل و نقل جاده‌ای کالا با رویکرد آینده پژوهی

دوره 33، شماره 3 (پیاپی 130)، آذر 1401
پرویز تورانی قزوینی؛ اصغر مشبکی اصفهانی؛ حمید رضا سعیدنیا؛ علی بدیع زاده

5.

تحلیل معیارهای بهبود بهره وری و کارایی عملیاتی سرویس های مبتنی بر محاسبات ابری با استفاده از تکنیک دیمتل و با رویکرد بقاء کسب و کار

دوره 10، شماره 37، فروردین 1400، صفحه 141-157
نادی علیزاده؛ نازنین پیله وری

6.

شناسایی چالش‌های کسب و کارهای کارآفرینانه‌ی کشاورزی شهری در شهرستان زنجان با استفاده از نظریه‌ی مبنایی

دوره 14، شماره 2، شهریور 1400، صفحه 19-34
کلثوم حمیدی؛ جعفر یعقوبی؛ محسن احدنژاد روشتی

7.

طراحی الگوی بازاریابی کسب و کار با رویکرد اجتماعی و سیاسی و شیوه گزارشگری آن

دوره 11، شماره 43، مهر 1401، صفحه 505-527
حمیدرضا تیموری؛ کامبیز شاهرودی؛ علی اسماعیل زاده مقری؛ فرزین فرحبد

8.

عوامل راهبردی مؤثر بر سرمایه گذاری در صنعت حمل و نقل جاده‌ای کالا

دوره 11، شماره 43، مهر 1401، صفحه 107-127
پرویز تورانی قزوینی؛ اصغر مشبکی؛ حمیدرضا سعیدنیا؛ علی بدیع زاده

9.

فراتحلیل ارزیابی عملکرد نظام آموزش عالی با تمرکز بر برنامه های توسعه

دوره 10، شماره 3، شهریور 1397، صفحه 7-25
حمید سجادی؛ ابراهیم متقی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب