1.

اثر بازارگرایی صادرات و جهت‌گیری راهبردی بر عملکرد صادراتی از طریق قابلیت پویای مدیریت دانش

دوره 15، شماره 49، بهمن 1399، صفحه 85-104
غفار تاری؛ مریم عبدلی

2.

بررسی تأثیر توسعۀ محصول جدید و استراتژی‌های بازاریابی بین‌الملل بر عملکرد صادراتی (مطالعه موردی: شرکت‌های تولیدی و صادراتی استان آذربایجان غربی)

دوره 11، شماره 30، خرداد 1395، صفحه 31-44
رضا رضایی؛ مهدی صفرخانی؛ عباس ایمانی؛ محسن خلیل زاده

3.

بررسی تأثیر مشتری‌مداری بر عملکرد صادراتی شرکت‌های صادرکننده لوازم منزل با در نظر گرفتن تأثیر اعتماد، ارتباطات و تعهد رفتاری به کمک روش بیزی

دوره 14، شماره 45، دی 1398، صفحه 91-106
فاطمه خانمحمدی؛ محسن خون سیاوش؛ محمد علی عبدالوند

4.

تبیین مدل عملکرد صادراتی فرآورده‌های نفتی ایران

دوره 16، شماره 53، دی 1400، صفحه 1-20
زهرا مهدوی ثابت؛ محمدعلی عبدالوند؛ کامبیز حیدرزاده؛ محسن خون سیاوش


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب