1.

ارائه مدل فروش تولیدات جدید صنعت تایر کشور به روش بازاریابی رابطه‌مند

دوره 17، شماره 55، تیر 1401، صفحه 17-41
مسعود صفی زاده؛ افسانه زمانی مقدم؛ عباس طلوعی اشلقی

2.

بررسی نقش تعدیل‌کننده تنوع طلبی، نوآوری و مستعد بودن مصرف‌کننده بر رابطه بین رضایت با وفاداری رفتاری مشتری

دوره 15، شماره 49، بهمن 1399، صفحه 1-22
فائزه رضایی؛ کامبیز حیدرزاده

3.

تأثیر بازاریابی رابطه‌مند بر پیش‌بینی تعاملات آینده مشتریان و بانک (مورد مطالعه بانک ملت شهر تهران)

دوره 11، شماره 32، آذر 1395، صفحه 41-54
حسین باقری بهروز؛ فیروز دیندار فرکوش؛ حسن گیوریان

4.

تاثیر بازاریابی رابطه‌مند بر کیفیت روابط مشتری – فروشنده و عملکرد مالی

دوره 12، شماره 34، اردیبهشت 1396، صفحه 111-132
عسکر عسگرپور؛ احمد راه چمنی

5.

تأثیر بازاریابی رابطه مند بر وفاداری با نقش میانجی مدیریت ارتباط با مشتریان سلاح های ووشو

دوره 1، شماره 3، مهر 1401، صفحه 234-223
سمیه میرانی

6.

تأثیر بازاریابی رابطه‌مند بر وفاداری مشتریان (مورد مطالعه: بانک صادرات استان مازندران)

دوره 11، شماره 30، خرداد 1395، صفحه 59-71
آصف کریمی؛ رضوان ولایتی شکوهی؛ اسماعیل شعبانی نژاد

7.

تاثیر فضیلت‌های اخلاقی بازاریابی بر بازاریابی اینترنتی و بازاریابی رابطه‌مند در مشتریان مواد غذایی کاله شهر همدان

دوره 14، شماره 51، آذر 1401، صفحه 117-129
اکبر قربانی چگنی؛ محمد طاهری روزبهانی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب