1.

تحول دیجیتال در بانکداری شرکتی: رویکرد نظری و تحلیل رفتاری

دوره 11، شماره 44، دی 1401، صفحه 603-630
شادی اویارحسین؛ عباس طلوعی اشلقی؛ رضا رادفر؛ علیرضا پور ابراهیمی

2.

روش بهینه پرداختِ بین‌المللی با تکیه بر بانکداری شرکتی و نقش کارآفرینان بر اساس رویکرد بازاریابی اجتماعی

دوره 2، شماره 4، اسفند 1401
مجتبی بیات؛ احمد سرداری؛ ناصر آزاد؛ عبداله نعامی

3.

شناسایی عوامل مؤثر بر اثر بخشی بانکداری شرکتی با نقش متغیر میانجی مدیریت ارتباط با مشتری "پژوهش ترکیبی"

دوره 12، شماره 35، شهریور 1396، صفحه 19-35
محمد علی عبدالوند؛ مهدی بنی اسدی

4.

طراحی مدل بانکداری شرکتی پویا و استفاده از آن در بازاریابی اجتماعی با تکیه بر فناوری‌های نوین بانکی

دوره 2، شماره 3، آذر 1401
مجتبی بیات؛ احمد سرداری؛ ناصر آزاد؛ عبداله نعامی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب