1.

روش شناسی میزان ارتباط بین مدیریت استراتژیک فرهنگی با مولفه های هفت گانه سرمایه گذاری و اقتصاد نوآوری بر اساس نظریه داونپورت

دوره 9، شماره 36، دی 1399، صفحه 1-16
مصطفی رهگذر؛ محسن قدمی؛ سید رضا صالحی امیری

2.

طراحی یک مدل بومی‌شده اقتصاد نوآوری بر اساس ابعاد اصلی استراتژی در سازمان‌های دولتی ایران (مطالعه موردی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور)

دوره 8، شماره 29، فروردین 1398، صفحه 333-354
هاشم کارگر؛ محسن قدمی

3.

طراحی مدل مدیریت استراتژیک فرهنگی متکی بر مولفه‌های اقتصاد نوآوری و کیفیت گزارشگری آن

دوره 8، شماره 30، تیر 1398، صفحه 189-200
مصطفی رهگذر؛ محسن قدمی؛ سید رضا صالحی امیری

4.

مدل کیفی کسب ارزش در حوزه فناوری اطلاعات مبتنی بر اقتصاد نوآوری با رویکرد داده بنیاد

دوره 33، شماره 1 (پیاپی 128)، خرداد 1401
علی علی آبادیان؛ افسانه زمانی مقدم؛ عباس خمسه؛ مهرداد حسینی شکیب


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب