1.

بررسی اثرات بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر رفتار مشتریان آنلاین بانک صادرات شهرستان بوشهر

دوره 13، شماره 38، اردیبهشت 1397، صفحه 65-85
جهانگیر دشتی؛ علی اکبر میرزایی

2.

بررسی نقش بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر پیشبرد تبلیغات دهان به دهان الکترونیک مقاصد گردشگری (مورد مطالعه: استان تهران)

دوره 18، شماره 1، اردیبهشت 1402، صفحه 77-88
آناهیتا محمدی؛ محمد سیادتان؛ مهدی کروبی

3.

طراحی و اعتبارسنجی الگوی اثربخش بازاریابی رسانه‌های اجتماعی در صنعت شیر تهران

دوره 16، شماره 4، بهمن 1400، صفحه 108-122
مریم عبدلی؛ حسین بوداقی خواجه‌نوبر؛ رضا رستم‌زاده؛ فرزین مدرس خیابانی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب