1.

ارائه چارچوبی برای عشق به برند در میان مصرف کنندگان ایرانی با تحلیلی بر پیشایندها و پیامدهای آن

دوره 30، شماره 2 (پیاپی 117)، تیر 1398، صفحه 161-176
سمیه علی نژاد؛ مسعود کیماسی؛ محمدعلی شاه حسینی

2.

اصالت برند در صنعت درمان و سلامت: واکاوی پیشایندها و پیامدها و ابعاد با رو یکرد کیفی

دوره 17، شماره 54، فروردین 1401، صفحه 25-67
ارش دهقان؛ محمد جواد تقی پوریان؛ سهیلا نظرپور؛ مرضیه گرجی

3.

بررسی تأثیر ارزش‌های ادراکی مصرف‌کننده بر عشق به برند و پیامدهای آن: تبیین نقش میانجی هویت برند

دوره 12، شماره 37، بهمن 1396، صفحه 105-120
ایمان حکیمی

4.

بررسی درگیری تصمیم گیری خریدمشتری با تأملی بر پیشایندهای هم افزایی ارزش برند، عشق به برند و هویت برند در جوامع برند آنلاین

دوره 2، شماره 2، شهریور 1401
محمدهادی عسگری؛ علی عینی

5.

مروری بر عشق به مقصد گردشگری: مفاهیم مدیریتی برای کسب‌وکارهای گردشگری

دوره 18، شماره 58، فروردین 1402، صفحه 1-24
عباس فلاح نژاد؛ محمد علی عبدالوند؛ کامبیز حیدرزاده؛ محسن خون سیاوش


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب