1.

ارائه الگوی بازاریابی اجتماعی خدمات سلامت اجتماعی

دوره 10، شماره 4، بهمن 1398، صفحه 67-77
علیرضا پیرحیاتی؛ حسین وظیفه دوست؛ پژمان جعفری؛ اصغر سیف

2.

ارائه الگو جهت ارتقا فروش محصولات دیجیتال با رویکرد بازاریابی اجتماعی

دوره 14، شماره 56، آذر 1401، صفحه 209-220
یوسف ادیب؛ مهدی روح الامینی؛ شهربانو قلی پور فریدونی

3.

ارائه مدلی برای توسعه بازاریابی پایدار با استفاده از بازاریابی دیجیتال

دوره 18، شماره 58، فروردین 1402، صفحه 183-198
محمد باشکوه؛ محمد بهادری نژاد؛ نوید شفیعی

4.

بررسی عوامل کلیدی موثر بر مزیت رقابتی با رویکرد اجتماعی (مورد مطالعه: بانک رفاه کارگران )

دوره 33، شماره 2 (پیاپی 129)، شهریور 1401
مهدی کریمیان کاکلکی؛ محمد حقیقی؛ عبدالخالق غلامی چنارستان علیا

5.

روش بهینه پرداختِ بین‌المللی با تکیه بر بانکداری شرکتی و نقش کارآفرینان بر اساس رویکرد بازاریابی اجتماعی

دوره 2، شماره 5، اسفند 1401
مجتبی بیات؛ احمد سرداری؛ ناصر آزاد؛ عبداله نعامی

6.

طراحی الگوی بازاریابی کسب و کار با رویکرد اجتماعی و سیاسی و شیوه گزارشگری آن

دوره 11، شماره 43، مهر 1401، صفحه 505-527
حمیدرضا تیموری؛ کامبیز شاهرودی؛ علی اسماعیل زاده مقری؛ فرزین فرحبد

7.

طراحی مدل بانکداری شرکتی پویا و استفاده از آن در بازاریابی اجتماعی با تکیه بر فناوری‌های نوین بانکی

دوره 2، شماره 4، آذر 1401
مجتبی بیات؛ احمد سرداری؛ ناصر آزاد؛ عبداله نعامی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب