1.

ارائه الگوی هم‌آفرینی ارزش با مشتریان درجهت تشویق به سرمایه گذاری در صنعت بانکداری از منظر پدیدارشناسی

دوره 12، شماره 45، فروردین 1402، صفحه 395-418
امیرعلی کوشکی؛ فتانه علیزاده مشگانی؛ ناصر فقهی فرهمند

2.

ارائه مدلی برای توسعه بازاریابی پایدار با استفاده از بازاریابی دیجیتال

دوره 18، شماره 58، فروردین 1402، صفحه 183-198
محمد باشکوه؛ محمد بهادری نژاد؛ نوید شفیعی

3.

بررسی تأثیر جهت‌گیری بازار بر استراتژی‌های نوآوری

دوره 14، شماره 43، تیر 1398، صفحه 17-29
فرانک خدایاری؛ بهناز خدایاری؛ فاطمه نوری

4.

بررسی تأثیر مشتری‌مداری بر عملکرد صادراتی شرکت‌های صادرکننده لوازم منزل با در نظر گرفتن تأثیر اعتماد، ارتباطات و تعهد رفتاری به کمک روش بیزی

دوره 14، شماره 45، دی 1398، صفحه 91-106
فاطمه خانمحمدی؛ محسن خون سیاوش؛ محمد علی عبدالوند

5.

واکاوی شرایط و زمینه‌های شکل‌گیری بینش مشتریان بانک صادرات: یک مطالعه داده‌بنیاد

دوره 18، شماره 3، آبان 1402، صفحه 53-68
اکرم سالاری؛ سید علیرضا افشانی؛ شادی ضابط


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب