1.

بررسی تاثیر عوامل موثر بر پذیرش فناوری مالی توسط مشتریان بانک (مطالعه موردی بانک پاسارگاد)

دوره 10، شماره 38، تیر 1400، صفحه 135-153
سیده شیما افتخاری سینجانی؛ علیرضا روستا؛ عبدالله نعامی

2.

بررسی حفظ مشتریان با تجربه استفاده از تلفن همراه در کانال‌های یکپارچه با توجه به نقش اضافه بار اطلاعاتی محصول و جذابیت محصولات جایگزین

دوره 18، شماره 60، مرداد 1402، صفحه 53-73
عرفان داداش زاده؛ هرمز مهرانی؛ کریم حمدی

3.

بررسی نقش نگرش و هم‌آفرینی در تأثیر ابعاد سوابق تجربه مشتری بر قصد خرید مجدد از فروشگاه آنلاین (مطالعه موردی: محصولات ورزشی)

دوره 2، شماره 2، تیر 1402، صفحه 109-126
دنیا باوی؛ غلامرضا کنارکردی

4.

تأثیر بکارگیری جایگاه‌یابی برند و تجربه مشتری در وفادارسازی (مورد مطالعه: همراه اول)

دوره 15، شماره 48، آذر 1399، صفحه 15-32
رمضان نوری بابیان؛ محمد آقایی؛ نادر غریب نواز؛ وحید ناصحی فر

5.

نقش اتاق پرو (اتاق تعویض لباس) فروشگاه‌ها در مراکز خرید تهران بر به یاد آوردن تجارب خرید: رویکرد ترکیبی

دوره 18، شماره 60، مرداد 1402، صفحه 1-21
کبری نجفی؛ کامبیز حیدرزاده؛ محسن خون سیاوش


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب