1.

Investigation of factors influencing on acceptance of use of financial technologies with moderating role of perceived risk (case study: Pasargad Bank)

دوره 7، شماره 26، مهر 2022، صفحه 187-196
seyedeh shima eftekhari sinjani؛ alireza rousta؛ Abdullah naami

2.

ارائه مدل مدیریت تجربه مشتریان بر وفاداری به برند در محصولات با درگیری ذهنی بالا وکارکردهای آن در بها یابی و قیمت گذاری محصولات و خدمات "پژوهش آمیخته"

دوره 9، شماره 35، آذر 1399، صفحه 273-287
آزاده بوستانی؛ حمید رضا سعید نیا؛ حمید سعیدی؛ رحیم محترم

3.

بررسی تاثیر عوامل موثر بر پذیرش فناوری مالی توسط مشتریان بانک (مطالعه موردی بانک پاسارگاد)

دوره 10، شماره 38، تیر 1400، صفحه 135-153
سیده شیما افتخاری سینجانی؛ علیرضا روستا؛ عبدالله نعامی

4.

بررسی حفظ مشتریان با تجربه استفاده از تلفن همراه در کانال‌های یکپارچه با توجه به نقش اضافه بار اطلاعاتی محصول و جذابیت محصولات جایگزین

دوره 18، شماره 60، مرداد 1402، صفحه 53-73
عرفان داداش زاده؛ هرمز مهرانی؛ کریم حمدی

5.

بررسی نقش نگرش و هم‌آفرینی در تأثیر ابعاد سوابق تجربه مشتری بر قصد خرید مجدد از فروشگاه آنلاین (مطالعه موردی: محصولات ورزشی)

دوره 2، شماره 2، تیر 1402، صفحه 109-126
دنیا باوی؛ غلامرضا کنارکردی

6.

تأثیر بکارگیری جایگاه‌یابی برند و تجربه مشتری در وفادارسازی (مورد مطالعه: همراه اول)

دوره 15، شماره 48، آذر 1399، صفحه 15-32
رمضان نوری بابیان؛ محمد آقایی؛ نادر غریب نواز؛ وحید ناصحی فر

7.

نقش اتاق پرو (اتاق تعویض لباس) فروشگاه‌ها در مراکز خرید تهران بر به یاد آوردن تجارب خرید: رویکرد ترکیبی

دوره 18، شماره 60، مرداد 1402، صفحه 1-21
کبری نجفی؛ کامبیز حیدرزاده؛ محسن خون سیاوش


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب