1.

ارائه مدل مدیریت تجربه مشتریان بر وفاداری به برند در محصولات با درگیری ذهنی بالا وکارکردهای آن در بها یابی و قیمت گذاری محصولات و خدمات "پژوهش آمیخته"

دوره 9، شماره 35، آذر 1399، صفحه 273-287
آزاده بوستانی؛ حمید رضا سعید نیا؛ حمید سعیدی؛ رحیم محترم

2.

بازاریابی کارآفرینانه دانشگاهی: توسعه مدل با رویکرد آمیخته

دوره 16، شماره 50، اردیبهشت 1400، صفحه 43-63
مصطفی خزایی کوهپر؛ محمد جواد تقی پوریان؛ رضیه علیخانی؛ داود کیاکجوری

3.

برساخت‌ و تجربه زیسته نخبگان بازاریابی ازمدل بازاریابی کشاورزی در ایران با رویکرد آمیخته و اعتباریابی آن

دوره 3، شماره 2، شهریور 1402، صفحه 19-34
بیژن علی زاده؛ عبداله نعامی؛ محمد نصراله نیا

4.

تدوین مدل بازاریابی محتوای فروشگاه‌های آنلاین محصولات آرایشی و بهداشتی

دوره 14، شماره 1، اردیبهشت 1402، صفحه 27-43
مریم قادری فر؛ جمشید سالار؛ علی اکبر آقاجانی افروزی

5.

تدوین و اعتباریابی مدل تاب‌آوری مالی صنعت هتلداری در شرایط بحران: رویکرد آمیخته

دوره 13، شماره 51، مهر 1403، صفحه 461-484
سیده مریم ابوالحسنی کومله؛ محمدحسن قلی زاده؛ مهدی مشکی میاوقی

6.

شناسایی ابعاد رفتار اخلاق حرفه ای حسابرسان با تأکید بر فضای اخلاقی از طریق رویکرد تحلیل کیفی محتوا

دوره 11، شماره 43، مهر 1401، صفحه 365-378
محمدعلی بهاری سجهرود؛ علی خوزین؛ جمادوردی گرگانلی دوجی؛ ارش نادریان

7.

طراحی مدل بازاریابی دیجیتال در برند شرکت‌های تجاری آنلاین

دوره 18، شماره 59، خرداد 1402، صفحه 129-151
بنیامین مسیبی عمیدآبادی؛ اوژن کریمی؛ شهرام هاشم نیا

8.

طراحی و اعتبارسنجی الگوی اثربخش بازاریابی رسانه‌های اجتماعی در صنعت شیر تهران

دوره 16، شماره 4، بهمن 1400، صفحه 108-122
مریم عبدلی؛ حسین بوداقی خواجه‌نوبر؛ رضا رستم‌زاده؛ فرزین مدرس خیابانی

9.

مدل مفهومی برای تعیین اندازه موثر واحد حسابرسی داخلی

دوره 13، شماره 49، فروردین 1403، صفحه 157-168
حمید اسدزاده؛ محمدرضا نیک بخت


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب