1.

الگوی خط مشی رفتار خریدار مجازی با تکیه بر متغیر اعتماد به برند آنلاین

دوره 13، شماره 46، تیر 1401، صفحه 133-152
کامبیز صناعی؛ اصغر مشبکی؛ حسن اسماعیل پور؛ سیاوش احمدی چهره برق

2.

برساخت و تجربه زیسته نخبگان صنعت گردشگری از بازاریابی گردشگری به روش داده بنیاد

دوره 32، شماره 2 (پیاپی 125)، مرداد 1400
عباس اسدی؛ کامبیز حیدرزاده؛ محسن خون سیاوش؛ منصوره علیقلی

3.

تاثیر خط مشی توسعه صادرات کالاهای معدنی از طریق مناطق ویژه اقتصادی ( مورد مطالعه:منطقه ویژه اقتصادی هرمزگان)

دوره 13، شماره 46، تیر 1401، صفحه 45-62
نادر نصرت آبادی؛ حسین وظیفه دوست؛ حمیدرضا سعیدنیا

4.

تدوین الگوی ارتقای خرد پداگوژیکی در نظام آموزش عالی با بهره مندی از نظریه ی داده بنیاد

دوره 34، شماره 3 (پیاپی 134)، آذر 1402
فرشید خانجانیان؛ نادرقلی قورچیان؛ کامران محمدخانی؛ پریوش جعفری

5.

شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر توسعه همکاری‌های حمل و نقل، گمرک و ترانزیت ایران با سایر کشورها

دوره 18، شماره 60، مرداد 1402، صفحه 149-166
بهزاد جعفری؛ فریدون امیدی؛ قاسم رکابدار

6.

طراحی الگوی شجاعت مدیریتی در سازمانهای دولتی با رویکرد داده بنیاد

دوره 31، شماره 2 (پیاپی 121)، تیر 1399
فاطمه سهرابی؛ اکبر حسن پور؛ بیژن عبدالهی؛ سعید جعفری نیا

7.

طراحی مدل جریان سازی در رسانه های ورزشی ; یک الگوی داده بنیاد

دوره 2، شماره 3، مهر 1402
گلناز رضایی؛ رضا صابونچی؛ مجید سلیمانی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب