1.

بررسی تفاوت تأثیر مشغولیت ذهنی با برند (مصرف محتوا و مشارکت در محتوا) در شبکه‌های اجتماعی بین نسل X و Y

دوره 16، شماره 51، تیر 1400، صفحه 29-50
سارا رستمی زاد؛ کامبیز حیدرزاده؛ فرشته لطفی زاده

2.

شناسایی انگیزه‌های موثر بر مشارکت سرمایه‌گذاران در تأمین مالی جمعی برای نوآوری اجتماعی (مطالعه موردی: طرح «نذر جمعی»)

دوره 14، شماره 54، خرداد 1401، صفحه 169-185
علی اصغر سعدآبادی؛ فاطمه جعفریان؛ زهره رحیمی راد

3.

همکاری در برندسازی از طریق انگیزه مشارکتی مشتریان در رسانه‌های دیجیتال

دوره 16، شماره 51، تیر 1400، صفحه 71-86
علی اکبر خادمی؛ علی برومندنسب؛ هانیه فرازنده


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب