1.

طراحی و تدوین مدل بومی تبلیغات ویروسی برای خرده‌فروشی‌های اینترنتی با استفاده از روش داده بنیاد

دوره 16، شماره 53، دی 1400، صفحه 69-86
منیر السادات میراحمدی؛ یزدان شیرمحمدی؛ سید مهدی جلالی

2.

طراحی و سنجش الگوی بهینه فرآیند تبلیغات ارجاعی در جامعه ایران

دوره 32، شماره 2 (پیاپی 125)، مرداد 1400
مهسا مصلی؛ وحیدرضا میرابی؛ حسن اسماعیل پور

3.

مفهوم‌سازی سلامت اجتماعی از طریق تبلیغات ویروسی

دوره 14، شماره 3، مهر 1402، صفحه 81-95
شیما شاه حسینی بیده؛ سیدحسن حاتمی نسب؛ شهناز نایب زاده؛ محمدرضا دهقانی اشکذری؛ سیدمجید میرحسینی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب