1.

Investigating the Effectiveness of Brain-compatible Teaching model with Mathematics Reading Comprehension Strategy (SQRQCQ) on Correcting Students’ Computational Errors in Solving Verbal Problems

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 14 تیر 1401
مریم السادات وزیری هامانه؛ فرهاد حسین زاده لطفی؛ علی ایرانمنش؛ مهدی آژینی؛ احمد شاهورانی

2.

تاثیر استفاده از بازنمایی ها بر کیفیت تدریس مفاهیم جبری (معادله درجه اول )

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 28 شهریور 1400
Akram Daryaee؛ Abolfazl tehranian؛ Ahmad shahvarani؛ محسن رستمی مال خلیفه

3.

مقایسه بین تسلط مغزی و عملکرد ریاضی دانش آموزان پایه هشتم و نهم دوره متوسطه

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 14 تیر 1401
شیرین باقری طولابی؛ فرهاد حسین زاده لطفی؛ علی ایرانمنش؛ مهدی آژینی؛ احمد شاهورانی سمنانی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب