1.

تبیین الگوی فرایند طراحی فردمحور و مدل آموزش طراحی معماری بر مبنای تفاوت‌های شناختی یادگیرندگان

دوره 15، شماره 3، مهر 1400، صفحه 43-58
الهه السادات حسینی؛ محمد منصور فلامکی؛ عیسی حجت

2.

تبیین و ارائه چارچوب مفهومی تردید حرفه‌ای حسابرسان، تفاوت‌های فردی، اهداف رفتاری و اقدامات در این زمینه: آزمون تئوری رفتار برنامه‌ریزی‌شده

دوره 13، شماره 52، دی 1403، صفحه 423-442
کامران اسمعیل زاده اقدم؛ نعمت رستمی مازویی؛ محمود صمدی لرگانی؛ بهنام گیلانی نیا


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب