1.

An Exploratory Discourse of Investment Opportunities and the Effect of Internal Economic Dysfunctions in Nigeria

دوره 13، شماره 1، خرداد 2023، صفحه 1-11
Lucky Osaretin Odia؛ Juliet Ohenokobosare Esieboma

2.

A Suitable Innovation Type to Improve the Added Value in Entrepreneurship

دوره 1، شماره 3، مهر 2011، صفحه 139-150
Reza Radfar؛ Parham Jahangir

3.

Barriers of Entrepreneurship Education Courses Delivering in Agricultural Applied Scientific Education Centers (AASECs); Case of Fars Province, Iran

دوره 3، Issue 1، فروردین 2012، صفحه 51-61
Mahdi Rahmanian Koushkaki؛ Mohammad Chizari؛ Enayat Abbasi

4.

Entrepreneurial Intention Difference Based on Marketing and Network Marketing Experience

دوره 7، شماره 2، تیر 2023، صفحه 48-67

5.

Entrepreneurship Barriers to Student in Southern Punjab Universities

دوره 5، شماره 4، دی 2015، صفحه 329-335
M. Atif Bashir

6.

Exploring Entrepeeneurial Strategies Towards Sustainability Of Family Business

دوره 7، شماره 2، تیر 2023

7.

Factors that Affect Developing Women Entrepreneurship in Gilan

دوره 11، شماره 2، شهریور 2021، صفحه 95-104
Shahrbanoo Rafiei؛ Soroush Fathi؛ Tahmuros Shiri

8.

Graduates Unemployment and Criminality in Ado-Ekiti

دوره 5، شماره 1، فروردین 2015، صفحه 61-77
J. Olusegun Ajayi

9.

Providing a Model for Discovering Technological Entrepreneurial Opportunities in the field of Nanotechnology

دوره 11، شماره 3، آذر 2021، صفحه 45-58
Ehsan Ghasemi؛ Mehrdad Navabakhsh؛ Nosratolah Shadnoosh

10.

اثربخشی آموزش کارآفرینی در صنایع تولیدی

دوره 18، شماره 61، دی 1402، صفحه 1-14
شهرام بیات؛ افسانه زمانی مقدم؛ حسین وظیفه دوست

11.

ارائه الگوی مفهومی کارآفرینی بازار مالی بر پایه هوش هیجانی

دوره 16، شماره 59، آبان 1402، صفحه 22-39
نگین مبینی؛ بهاره بنی طالبی دهکردی

12.

ارائه الگوی مناسب برای شاخص عملکرد مدیران آموزشی

دوره 16، شماره 4 (پیاپی 60)، دی 1383، صفحه 17-32
نادرقلی قورچیان؛ هما غفوریان

13.

ارائه مدل توسعه‌ی کارآفرینی سازمانی مبتنی بر مدیریت دانش در سازمان‌های ورزشی

دوره 3، شماره 2، شهریور 1402، صفحه 88-98
محسن شیرمحمدزاده؛ علی عبادی بابا جان

14.

ارائه مدلی در نقش حافظه تراکنشی، یادگیری و توسعه منابع انسانی برکارآفرینی

دوره 1، شماره 1، اسفند 1400
محسن نژادمحمد نامقی

15.

ﺷﻨﺎﺳﺎﯾﯽ ﻋﻮاﻣﻞ تسهیل کننده و بازدارنده تربیت کارآفرینی هنرجویان به منظور ارائه مدل مناسب.

دوره 3، شماره 2، شهریور 1402، صفحه 1-18
محمدحسین عهدی هوجقان

16.

الگوی مناسب ایجاد دانشگاه کارآفرین

دوره 18، شماره2(پیاپی69)، تیر 1385، صفحه 31-40
علی تقی پور ظهیر؛ نرگس حسن مرادی

17.

بررسی تأثیر آموزش های کارآفرینی، به عنوان یک عامل فرهنگی، بر توانمندسازی زنان

دوره 9، شماره 1 (پیاپی27)، اردیبهشت 1394، صفحه 15-28
مریم صوفی؛ علی اکبر رضایی

18.

بررسی تاثیر بازاریابی کارآفرینانه بر قابلیت نوآوری و عملکرد اقتصادی در صنعت هتلداری شهر قم

دوره 3، شماره 1، خرداد 1402
پیمان غفاری اشتیانی؛ مریم غیاث آبادی فراهانی

19.

بررسی تاثیر عوامل رفتاری بر کارافرینی درون سازمانی کارکنان شهرداری تهران

دوره 2، شماره 4(پیاپی 4)، دی 1389، صفحه 63-80
ابوالفضل صمدیان

20.

بررسی تأثیر عوامل شخصیتی و تسهیل‌گرهای محیطی بر انگیزه‌های کارآفرینی

دوره 14، شماره 42، اردیبهشت 1398، صفحه 101-116
حسن مجیدی دیزج؛ کیانوش خسروی

21.

بررسی تاثیر گسترش شبکه‌های اجتماعی بر توسعه کارآفرینی: تبیین نقش تعدیل‌گر زیرساخت‌های فناوری‌های دیجیتال و هنجارهای اجتماعی

دوره 15، شماره 2، شهریور 1399، صفحه 37-51
آیدین سلام زاده؛ مرتضی هادی زاده؛ سمیرا سادات مرتضوی

22.

بررسی رابطه بین جونوآوری در سازمان و رفتار کارآفرینانه کارکنان بانک صادرات مشهد

دوره 27، شماره 2 (پیاپی 107)، آذر 1395، صفحه 33-45
محمود قربانی؛ محمد علی ابری قشلاق؛ محمد اصلاحی

23.

بررسی زمینه های توسعه کارآفرینی از دیدگاه زنان کارآفرین استان گیلان

دوره 12، شماره 2 (پیاپی46)، اردیبهشت 1399، صفحه 117-129
شهربانو رفیعی؛ سروش فتحی؛ طهمورث شیری

24.

بررسی عوامل روانشناختی موثر بر تمایل به کسب و کارهای کوچک و متوسط در بخش کشاورزی

دوره 7، ویژه نامه 1395، اسفند 1395، صفحه 1-11
مجید قنبری نژاد اسفقن سری؛ سید مجتبی سجادی؛ علی بدیع زاده

25.

بررسی عوامل مؤثر بر توسعه کارآفرینی در تعاونی‌های تولید روستایی شهرستان اصفهان

دوره 9، شماره 2، تیر 1395، صفحه 61-72

اولین صفحه صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد آخرین صفحه


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب