1.

متغیرهای اثرپذیر بر تغییر نگرش مصرف‌کننده مبنی بر رویکرد ناهماهنگی شناختی

دوره 17، شماره 55، تیر 1401، صفحه 81-94
فاطمه عشوری؛ ناصر آزاد؛ عبدالله نعامی؛ محمود مدیری

2.

نقش واسطه ای نگرش مصرف کننده در تأثیر مولفه های محیط زیستی بر ترجیح برند سبز

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 28 فروردین 1403
مسلم سلیمان پور؛ رضا نوروزی اجیرلو؛ صمد خباز باویل


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب