1.

A Suitable Innovation Type to Improve the Added Value in Entrepreneurship

دوره 1، شماره 3، مهر 2011، صفحه 139-150
Reza Radfar؛ Parham Jahangir

2.

Entrepreneurial University, a Necessity for Knowledge-Based Economy; Evaluation and Explanation of Entrepreneurial Capacity of University of Mazandaran

دوره 8، شماره 3، آذر 2018، صفحه 53-66
Hossein Samadi؛ Hamzeh Samadi

3.

Evaluation of academic entrepreneurship based on the standards of the Accreditation Institute of Higher Education ACEEU (Case: Islamic Azad University, Mashhad branch)

دوره 4، شماره 1، تیر 2023، صفحه 49-64
Javad Tavasoli Noghabi؛ Hamideh Reshadatjoo؛ Mohammadali Hosseini

4.

Measuring and Explaining the Relationship Between Financial Development, Innovation, and Economic Growth

دوره 3، شماره 3، دی 2022، صفحه 29-38
Omid Farhad Touski

5.

Simulation of Stichastic Data Envelopment Analysis in Selection of Research and Development Projects

دوره 8، شماره 35، مهر و آبان 2022، صفحه 145-162
Mehdi Namazi؛ Emran Mohammadi

6.

Sociology and Entrepreneurship Nexus

دوره 12، شماره 3، آذر 2022، صفحه 1-13
Lucky Osaretin Odia

7.

The Comparison of the Influence of the Use of Information Technology on Creative Thinking between Primary Education and Computer Students in Islamic Azad University of Zanjan

دوره 3، شماره 1، فروردین 2013، صفحه 33-38
Manizhe Zakariyaee؛ Mohammad Reza Oroji؛ Mahboobe Ghorbanzade

8.

“The Impact of Innovation and Knowledge Management on the Relationship between Balanced Scorecard Dimensions and Banking Productivity “

دوره 7، شماره 25، تیر 2022، صفحه 179-194
Razieh Rezaee؛ Seyed Yousef Ahadi Serkani؛ Mohammad Mahmoudi

9.

The Impact of Propagating Management Accounting Innovations on Organizational Culture

دوره 4، شماره 13، تیر 2019، صفحه 1-9
Karim Nakhaei؛ Hassan Yazdifar؛ Mehdi Faghani

10.

اثرات ویژگی‌های ادراک‌شده کودهای زیستی بر تمایل به مصرف این کودها در بین کشاورزان: شواهدی از روستای ینگیجه در شهرستان زنجان

دوره 12، شماره 1، خرداد 1398، صفحه 54-64
احسان قلی فر؛ علی میرشکاری؛ رسول لوایی آدریانی؛ حسام‌الدین غلامی

11.

"اثر رشد، نوآوری ومدیریت دانش بر رابطه بین ابعاد کارت امتیازی متوازن با بهره وری سازمانی"

دوره 10، شماره 37، فروردین 1400، صفحه 159-171
راضیه رضایی؛ سید یوسف احدی سرکانی؛ محمد محمودی

12.

ارائه الگوی مطلوب شهر خلاق در کلانشهر تهران

دوره 11، شماره 1، دی 1397، صفحه 33-61
رضا مافی؛ محسن قدمی؛ محمدمهدی مظاهری؛ فاطمه عزیز آبادی فراهانی

13.

ارائه یک مدل برای تعیین حجم کاری اعضای هیات علمی در نظام آموزش عالی کشور

دوره 15، شماره 1 (پیاپی 56)، فروردین 1382، صفحه 19-40
مینا جمشیدی مینا جمشیدی

14.

ارزیابی تاثیر بازارگرایی ، نوآوری و وفاداری مشتری بر عملکرد کسب و کار (مطالعه موردی: گروه پوشاک پل)

دوره 6، شماره 10، اردیبهشت 1390، صفحه 1-26
محمدرضا پاکدل؛ شهناز نایب زاده؛ حسن دهقان دهنوی

15.

اولویت‌بندی نقش‌های رهبر در فازهای مختلف فرآیند نوآوری

دوره 2، شماره 3(پیاپی 3 پاییز 1390)، مهر 1390، صفحه 69-83
منوچهر منطقی؛ سیده منا شیرخورشیدی

16.

بررسی تاثیر برند گرایی بر عملکرد برند و عملکرد مالی شرکت در شرکت های فعال در شهرک های صنعتی اهواز

دوره 8، شماره 18، فروردین 1392، صفحه 75-90
پریا قاسمی؛ عبدالهادی درزیان عزیزی

17.

بررسی تأثیر سیستم‌های اطلاعاتی منابع انسانی بر ظرفیت نوآوری کارکنان با نقش میانجی کارکردهای مدیریت منابع انسانی و خلاقیت کارکنان در شرکت‌های دارویی

دوره 12، شماره 4، اسفند 1400، صفحه 39-62
علی امینی

18.

بررسی رابطه برنامه‌های استراتژیک منابع انسانی و نوآوری شغلی (مطالعه موردی: سازمان جهاد کشاورزی استان خوزستان)

دوره 6، 2(پیاپی 16)، تیر 1391، صفحه 54-64
مهدی نورالدین موسی؛ محمد حسین پور؛ حسین وظیفه دوست

19.

بررسی روابط میان استراتژی تمایز، نوآوری و سیستم‌های کنترل مدیریت

دوره 2، شماره 7، مهر 1392، صفحه 61-74
رضوان حجازی؛ منیژه رامشه

20.

بررسی عوامل موثر بر نوآوری و اعتماد مبتنی بر دانش در پذیرش بانکداری از طریق تلفن همراه

دوره 10، شماره 28، مهر 1394، صفحه 31-48
فریده حق شناس کاشانی؛ افشین رهنما قره خان بیگلو؛ علی درستی

21.

بررسی فرهنگ سازمانی (مدل کویین) با امکان پذیری استقرار مدیریت دانش در سروش رسانه

دوره 15، شماره 51، اردیبهشت 1400، صفحه 83-95
جواد قاسمی؛ مرتضی غضنفری؛ علیرضا یدالهی

22.

بررسی کارکردهای مدیریت دانش در دانشگاهها مطالعه موردی دانشگاه پیام نور

دوره 4، 2(پیاپی 8)، تیر 1389، صفحه 1-19
دکتر میرحسین سیّدزاده

23.

تأثیرپذیری غیرخطی رقابت‌پذیری و نوآوری بنگاه از سخت‌گیری در مقررات زیست‌محیطی؛ آزمون فرضیه پورتر

دوره 25، شماره 2، اردیبهشت 1402، صفحه 55-69
امیدعلی عادلی؛ یزدان گودرزی فراهانی؛ علی اکبر ابراهیمی نژاد رفسنجانی

24.

تاثیر قابلیت‌های بازاریابی، نوآوری و گرایش کارآفرینانه از طریق متغیر شبکه اجتماعی برعملکرد (مطالعه موردی بانک قوامین)

دوره 7، 3( پیاپی 23 پاییز 1395)، دی 1395، صفحه 45-60
حسین زهیری؛ زهرا امیرحسینی؛ الهام فریدچهر

25.

تأثیر مدیریت دانش استراتژیک برنوآوری و عملکرد شرکت‌های کارگزاری بورس اوراق ‌بهادار تهران

دوره 3، شماره 9، فروردین 1393، صفحه 161-174
حسین وظیفه‌دوست؛ حیدر فروغ نژاد؛ مهدی خوشنود

اولین صفحه صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد آخرین صفحه


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب