1.

ارائه مدل بازاریابی مبتنی بر فضای دیجیتال در حسابرسی

دوره 12، شماره 45، فروردین 1402، صفحه 197-216
افشار شهبازیتک آبی؛ هوشنگ امیری؛ رسول کرمی

2.

ارائه مدلی برای بازاریابی درونگرا و برونگرا در بازاریابی دیجیتال

دوره 33، شماره 2 (پیاپی 129)، شهریور 1401
راضیه کوکبی؛ کامبیز حیدرزاده؛ بهرام خیری

3.

ارائه مدلی برای توسعه بازاریابی پایدار با استفاده از بازاریابی دیجیتال

دوره 18، شماره 58، فروردین 1402، صفحه 183-198
محمد باشکوه؛ محمد بهادری نژاد؛ نوید شفیعی

4.

ارائه مدلی جهت خط مشی گذاری بهبود بازاریابی دیجیتال در صنعت خرده فروشی با تاکید بر دوران پساکرونا

دوره 13، شماره 48، بهمن 1401، صفحه 113-130
زیبا حسینی؛ علیرضا روستا؛ فرزاد آسایش؛ نادر غریب نواز

5.

پیاده سازی خط مشی بازاریابی دیجیتالی در حوزه شبکه های اجتماعی با رویکرد داده بنیاد

دوره 13، شماره 46، تیر 1401، صفحه 185-198
نادیا محسنی؛ علی نوروزی مبارکه؛ عبداله نعامی؛ محمدرضا کاشفی نیشابوری

6.

تحلیل پارادایم فکری و ترسیم نگاشت علمی تحقیقات بین‌المللی در حوزه ابزارهای بازاریابی دیجیتال در صنعت مد و پوشاک

دوره 18، شماره 58، فروردین 1402، صفحه 25-44
مونا کشکی؛ شهناز نایب زاده؛ ابوالفضل داودی رکن آبادی؛ کریم حمدی

7.

تدوین مدل استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال در استارت آپ‌های موفق ایرانی مبتنی بر نظریه داده بنیاد

دوره 18، شماره 60، مرداد 1402، صفحه 123-148
سپیده مرادى زیبا؛ جواد عباسی؛ رضا رادفر؛ محمد علی عبدالوند

8.

شناسایی و رتبه بندی عوامل بازاریابی دیجیتال در صنعت بانکداری: با تاکید بر خدمات مالی و سرمایه‌گذاری (با استفاده از تئوری داده بنیاد)

دوره 12، شماره 48، دی 1402، صفحه 465-488
المیرا امسیا؛ جواد جان محمدی

9.

طراحی مدل بازاریابی دیجیتال در برند شرکت‌های تجاری آنلاین

دوره 18، شماره 59، خرداد 1402، صفحه 129-151
بنیامین مسیبی عمیدآبادی؛ اوژن کریمی؛ شهرام هاشم نیا

10.

طراحی و اعتبارسنجی الگوی اثربخش بازاریابی رسانه‌های اجتماعی در صنعت شیر تهران

دوره 16، شماره 4، بهمن 1400، صفحه 108-122
مریم عبدلی؛ حسین بوداقی خواجه‌نوبر؛ رضا رستم‌زاده؛ فرزین مدرس خیابانی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب