1.

ارزیابی درونی کردن ارزش‌های زیست محیطی در نظام آموزش و پرورش

دوره 17، شماره 2، تیر 1398، صفحه 65-78
سیده زهرا شمسی پاپکیاده؛ محمدسینا سرمدی

2.

ارزشیابی کیفیت درونی برنامه درسی حسابداری مدیریت در ایران: از دیدگاه اساتید و دانشجویان این رشته

دوره 15، شماره 53، شهریور 1401، صفحه 19-34
زهرا دیانتی دیلمی؛ مرجان بابایی بیدهندی؛ حسین عباسیان

3.

بررسی برنامه‌های درسی رشته آموزش و پرورش ابتدایی ازدیدگاه استادان علوم تربیتی به منظور ارتقای سطح آگاهی‌های زیست محیطی دانش آموختگان این رشته

دوره 12، شماره 2، تیر 1389، صفحه 115-122
محمد حسین پور؛ محمدصادق سخاوت‌جو

4.

بررسی فرایند آموزش پذیری دانش‌آموزان مبتنی بر رویکرد هوش‌افزایی در برنامه درسی مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی

دوره 16، شماره 58، اسفند 1401، صفحه 63-86
رومینا حضرتی هودر؛ آرزو شیخ بکلو؛ رضا معصومی نژاد

5.

بررسی ماهیت ابعاد تربیت شهروندی در برنامه درسی مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی

دوره 16، شماره 55، اردیبهشت 1401، صفحه 23-37
مینا نجفی؛ امین عابدی صدقیانی؛ رضا معصومی نژاد

6.

بررسی وضعیت آموزش محیط‌زیست در کشور ایران و مقایسه آن با سایر کشورهای جهان

دوره 14، شماره 2، تیر 1395، صفحه 61-81
زهرا همتی؛ سید محمد شبیری

7.

تدوین نشانگان رویکرد حل مسئله برای ارزشیابی برنامه درسی رشته مدیریت دولتی و اجرای آن در دانشگاه آزاد اسلامی

دوره 7، ویژه نامه 1395، اسفند 1395، صفحه 215-232
رستم قره داغی؛ طهماسب کاوسی

8.

واکاوی چالش‌های موجود در نظام آموزش عالی استان خوزستان (مطالعه موردی: مراکز آموزش عالی کشاورزی و منابع طبیعی)

دوره 14، شماره 1، خرداد 1400، صفحه 49-64
مسعود برادران؛ فاطمه مسعودی زاده؛ مسلم سواری

9.

واکاوی مفهومی سبک زندگی اسلامی ایرانی از دیدگاه مقام معظم رهبری در آینه آیات و روایات

دوره 9، شماره 30، اسفند 1395، صفحه 59-90
محمد بنائیان سفید؛ محمد حسین یار محمدیان؛ نرگس کشتی آرای؛ سید مهدی آقاپور


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب