1.

تاثیر اقدامات بازاریابی پایدار بر وفاداری برند در محصولات لبنی با توجه به نقش تصویر برند، اعتماد و رضایت مشتریان

دوره 2، شماره 4، آذر 1401
ناصر آزاد؛ مهتاب السادات موسوی فرد

2.

رتبه‌بندی تفسیری کارکردهای بازاریابی برای طبیعت‌گردی پایدار در مناطق آزاد ایران

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 29 خرداد 1402
نسرین ذبیحی سامانی؛ عبدالهادی درزیان عزیزی؛ بلقیس باورصاد


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب