1.

A Comparison of the Customer Relationship Management Strategies of Nigerian Banks and Insurance Companies

دوره 1، شماره 3، مهر 2011، صفحه 161-170
Ayodele Omoyiola Fagbemi؛ Folake Feyisayo Olowokudejo

2.

The Study of the Role of Social Networks in Raising Awareness in Women in regard to Political Issues

دوره 13، شماره 4، اسفند 2023
Seyed Morteza Bani Fatemeh؛ Mehrdad Navabakhsh؛ Abdolreza Adhami

3.

بررسی نقش توسعه اجتماعی- فرهنگی در ارتقای آگاهی زنان نسبت به مسائل سیاسی

دوره 14، شماره 55، شهریور 1401، صفحه 139-152
سید مرتضی بنی فاطمه؛ مهرداد ‏نوابخش؛ عبدالرضا ‏ادهمی

4.

شاخص‌های کارآمدی خبرگزاری‌ داخلی (مطالعه موردی؛ ایرنا، ایسنا و ایلنا)

دوره 18، شماره 3، آبان 1402، صفحه 21-37
رضا شکرگزار؛ محمد جواد رضائیان؛ اکبر نصرالهی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب