1.

Presenting the Agricultural Marketing Model with an Emphasis on the Development and Marketing of Medicinal Plants in Iran

دوره 4، شماره 2، شهریور 2023، صفحه 27-42
Bijan alizadeh؛ Abdullah Naami؛ Mohammad Nasroallah Nia

2.

برساخت‌ و تجربه زیسته نخبگان بازاریابی ازمدل بازاریابی کشاورزی در ایران با رویکرد آمیخته و اعتباریابی آن

دوره 3، شماره 2، شهریور 1402، صفحه 19-34
بیژن علی زاده؛ عبداله نعامی؛ محمد نصراله نیا

3.

تدوین مدل بازاریابی کشاورزی با تأکید بر گیاهان دارویی در ایران

دوره 18، شماره 58، فروردین 1402، صفحه 59-84
بیژن علی زاده؛ عبدالله نعامی؛ محمد کهندل؛ محمد نصراله نیا


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب