حیدرزاده, کامبیز, هاشمی, محمد. (1392). بررسی تاثیر تصویر ذهنی از کشور خاستگاه نام و نشان تجاری بر ارزش ویژه نام و نشان تجاری (موردکاوی: شرکت ایران خودرودیزل- مینی بوس کروز). , 8(شماره 19), 1-11.
کامبیز حیدرزاده; محمد هاشمی. "بررسی تاثیر تصویر ذهنی از کشور خاستگاه نام و نشان تجاری بر ارزش ویژه نام و نشان تجاری (موردکاوی: شرکت ایران خودرودیزل- مینی بوس کروز)". , 8, شماره 19, 1392, 1-11.
حیدرزاده, کامبیز, هاشمی, محمد. (1392). 'بررسی تاثیر تصویر ذهنی از کشور خاستگاه نام و نشان تجاری بر ارزش ویژه نام و نشان تجاری (موردکاوی: شرکت ایران خودرودیزل- مینی بوس کروز)', , 8(شماره 19), pp. 1-11.
حیدرزاده, کامبیز, هاشمی, محمد. بررسی تاثیر تصویر ذهنی از کشور خاستگاه نام و نشان تجاری بر ارزش ویژه نام و نشان تجاری (موردکاوی: شرکت ایران خودرودیزل- مینی بوس کروز). , 1392; 8(شماره 19): 1-11.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب