خواجویی, فاطمه, نایب زاده, شهناز. (1392). تاثیر رضایت و بی تفاوتی (اینرسی) بر وفاداری مشتری (مطالعه موردی: گوشی تلفن همراه). , 8(شماره 19), 29-46.
فاطمه خواجویی; شهناز نایب زاده. "تاثیر رضایت و بی تفاوتی (اینرسی) بر وفاداری مشتری (مطالعه موردی: گوشی تلفن همراه)". , 8, شماره 19, 1392, 29-46.
خواجویی, فاطمه, نایب زاده, شهناز. (1392). 'تاثیر رضایت و بی تفاوتی (اینرسی) بر وفاداری مشتری (مطالعه موردی: گوشی تلفن همراه)', , 8(شماره 19), pp. 29-46.
خواجویی, فاطمه, نایب زاده, شهناز. تاثیر رضایت و بی تفاوتی (اینرسی) بر وفاداری مشتری (مطالعه موردی: گوشی تلفن همراه). , 1392; 8(شماره 19): 29-46.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب