غفاری آشتیانی, پیمان, زنجیردار, مجید, پناهی وانانی, ماندانا. (1392). بررسی تاثیر کیفیت ارتباطات و تفاهم با مشتری بر روی گفته های شفاهی مثبت. , 8(شماره 18), 1-19.
پیمان غفاری آشتیانی; مجید زنجیردار; ماندانا پناهی وانانی. "بررسی تاثیر کیفیت ارتباطات و تفاهم با مشتری بر روی گفته های شفاهی مثبت". , 8, شماره 18, 1392, 1-19.
غفاری آشتیانی, پیمان, زنجیردار, مجید, پناهی وانانی, ماندانا. (1392). 'بررسی تاثیر کیفیت ارتباطات و تفاهم با مشتری بر روی گفته های شفاهی مثبت', , 8(شماره 18), pp. 1-19.
غفاری آشتیانی, پیمان, زنجیردار, مجید, پناهی وانانی, ماندانا. بررسی تاثیر کیفیت ارتباطات و تفاهم با مشتری بر روی گفته های شفاهی مثبت. , 1392; 8(شماره 18): 1-19.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب