قاسمی, پریا, درزیان عزیزی, عبدالهادی. (1392). بررسی تاثیر برند گرایی بر عملکرد برند و عملکرد مالی شرکت در شرکت های فعال در شهرک های صنعتی اهواز. , 8(شماره 18), 75-90.
پریا قاسمی; عبدالهادی درزیان عزیزی. "بررسی تاثیر برند گرایی بر عملکرد برند و عملکرد مالی شرکت در شرکت های فعال در شهرک های صنعتی اهواز". , 8, شماره 18, 1392, 75-90.
قاسمی, پریا, درزیان عزیزی, عبدالهادی. (1392). 'بررسی تاثیر برند گرایی بر عملکرد برند و عملکرد مالی شرکت در شرکت های فعال در شهرک های صنعتی اهواز', , 8(شماره 18), pp. 75-90.
قاسمی, پریا, درزیان عزیزی, عبدالهادی. بررسی تاثیر برند گرایی بر عملکرد برند و عملکرد مالی شرکت در شرکت های فعال در شهرک های صنعتی اهواز. , 1392; 8(شماره 18): 75-90.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب