عبدالوند, محمد علی, جانی, محمد. (1392). بررسی تاثیر ارزش های خرید مصرف کنندگان بر رضایت، وفاداری، گفته های کوچه و بازار و سهم از سبد خرید. , 7(شماره 17), 1-16.
محمد علی عبدالوند; محمد جانی. "بررسی تاثیر ارزش های خرید مصرف کنندگان بر رضایت، وفاداری، گفته های کوچه و بازار و سهم از سبد خرید". , 7, شماره 17, 1392, 1-16.
عبدالوند, محمد علی, جانی, محمد. (1392). 'بررسی تاثیر ارزش های خرید مصرف کنندگان بر رضایت، وفاداری، گفته های کوچه و بازار و سهم از سبد خرید', , 7(شماره 17), pp. 1-16.
عبدالوند, محمد علی, جانی, محمد. بررسی تاثیر ارزش های خرید مصرف کنندگان بر رضایت، وفاداری، گفته های کوچه و بازار و سهم از سبد خرید. , 1392; 7(شماره 17): 1-16.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب