هاشمی, زهرا, فریدی ماسوله, مرضیه. (1395). مدل‌سازی ارزیابی مشتریان از کیفیت خدمات درمانی با استفاده از شبکه عصبی مصنوعی (مطالعه موردی بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی بیرجند). , 7(شماره 4), 41-52.
زهرا هاشمی; مرضیه فریدی ماسوله. "مدل‌سازی ارزیابی مشتریان از کیفیت خدمات درمانی با استفاده از شبکه عصبی مصنوعی (مطالعه موردی بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی بیرجند)". , 7, شماره 4, 1395, 41-52.
هاشمی, زهرا, فریدی ماسوله, مرضیه. (1395). 'مدل‌سازی ارزیابی مشتریان از کیفیت خدمات درمانی با استفاده از شبکه عصبی مصنوعی (مطالعه موردی بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی بیرجند)', , 7(شماره 4), pp. 41-52.
هاشمی, زهرا, فریدی ماسوله, مرضیه. مدل‌سازی ارزیابی مشتریان از کیفیت خدمات درمانی با استفاده از شبکه عصبی مصنوعی (مطالعه موردی بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی بیرجند). , 1395; 7(شماره 4): 41-52.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب