امینی, علی. (1396). تحلیل تأثیر هوشمندی فناوری بر مزیت رقابتی در بنگاه (مطالعه موردی: شرکت‌های دارویی). , 8(شماره 2), 75-85.
علی امینی. "تحلیل تأثیر هوشمندی فناوری بر مزیت رقابتی در بنگاه (مطالعه موردی: شرکت‌های دارویی)". , 8, شماره 2, 1396, 75-85.
امینی, علی. (1396). 'تحلیل تأثیر هوشمندی فناوری بر مزیت رقابتی در بنگاه (مطالعه موردی: شرکت‌های دارویی)', , 8(شماره 2), pp. 75-85.
امینی, علی. تحلیل تأثیر هوشمندی فناوری بر مزیت رقابتی در بنگاه (مطالعه موردی: شرکت‌های دارویی). , 1396; 8(شماره 2): 75-85.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب