فربودنیا, بابک, فرهنگی, علی اکبر, سلطانی فر, محمد. (1395). نقش شبکه‌های اجتماعی مجازی به عنوان یک رسانه در ایجاد ارزش ویژه برند. , 11(شماره 2(پیاپی34,35)), 7-19.
بابک فربودنیا; علی اکبر فرهنگی; محمد سلطانی فر. "نقش شبکه‌های اجتماعی مجازی به عنوان یک رسانه در ایجاد ارزش ویژه برند". , 11, شماره 2(پیاپی34,35), 1395, 7-19.
فربودنیا, بابک, فرهنگی, علی اکبر, سلطانی فر, محمد. (1395). 'نقش شبکه‌های اجتماعی مجازی به عنوان یک رسانه در ایجاد ارزش ویژه برند', , 11(شماره 2(پیاپی34,35)), pp. 7-19.
فربودنیا, بابک, فرهنگی, علی اکبر, سلطانی فر, محمد. نقش شبکه‌های اجتماعی مجازی به عنوان یک رسانه در ایجاد ارزش ویژه برند. , 1395; 11(شماره 2(پیاپی34,35)): 7-19.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب