لبافی, سمیه, روشندل اربطانی, طاهر, محمدی, داوود. (1396). بررسی نقش شبکه های اجتماعی در بازاریابی با استفاده از چارچوب تیلور و اوکازاکی (مطالعه موردی). , 12(شماره 3(پیاپی39)), 103-114.
سمیه لبافی; طاهر روشندل اربطانی; داوود محمدی. "بررسی نقش شبکه های اجتماعی در بازاریابی با استفاده از چارچوب تیلور و اوکازاکی (مطالعه موردی)". , 12, شماره 3(پیاپی39), 1396, 103-114.
لبافی, سمیه, روشندل اربطانی, طاهر, محمدی, داوود. (1396). 'بررسی نقش شبکه های اجتماعی در بازاریابی با استفاده از چارچوب تیلور و اوکازاکی (مطالعه موردی)', , 12(شماره 3(پیاپی39)), pp. 103-114.
لبافی, سمیه, روشندل اربطانی, طاهر, محمدی, داوود. بررسی نقش شبکه های اجتماعی در بازاریابی با استفاده از چارچوب تیلور و اوکازاکی (مطالعه موردی). , 1396; 12(شماره 3(پیاپی39)): 103-114.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب