خجسته باقرزاده, حسن. (1396). بازارسازی در سیما ، راهبرد ارتقاء کیفیت و کنترل هزینه های تولید. , 12(شماره 2(پیاپی38)), 7-17.
حسن خجسته باقرزاده. "بازارسازی در سیما ، راهبرد ارتقاء کیفیت و کنترل هزینه های تولید". , 12, شماره 2(پیاپی38), 1396, 7-17.
خجسته باقرزاده, حسن. (1396). 'بازارسازی در سیما ، راهبرد ارتقاء کیفیت و کنترل هزینه های تولید', , 12(شماره 2(پیاپی38)), pp. 7-17.
خجسته باقرزاده, حسن. بازارسازی در سیما ، راهبرد ارتقاء کیفیت و کنترل هزینه های تولید. , 1396; 12(شماره 2(پیاپی38)): 7-17.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب