مجدی زاده, زهرا. (1397). بررسی میزان استفاده از رسانه‌های مختلف و ارتباط آن با ملاک‌های رای‌دهی در میان شرکت‌کنندگان انتخابات ریاست جمهوری 1396. , 12(شماره 1 (پیاپی 39)), 51-68.
زهرا مجدی زاده. "بررسی میزان استفاده از رسانه‌های مختلف و ارتباط آن با ملاک‌های رای‌دهی در میان شرکت‌کنندگان انتخابات ریاست جمهوری 1396". , 12, شماره 1 (پیاپی 39), 1397, 51-68.
مجدی زاده, زهرا. (1397). 'بررسی میزان استفاده از رسانه‌های مختلف و ارتباط آن با ملاک‌های رای‌دهی در میان شرکت‌کنندگان انتخابات ریاست جمهوری 1396', , 12(شماره 1 (پیاپی 39)), pp. 51-68.
مجدی زاده, زهرا. بررسی میزان استفاده از رسانه‌های مختلف و ارتباط آن با ملاک‌های رای‌دهی در میان شرکت‌کنندگان انتخابات ریاست جمهوری 1396. , 1397; 12(شماره 1 (پیاپی 39)): 51-68.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب