بهاری, جعفر, بهاری, شهلا, بذله, مرجان, بهاری, حامد. (1396). تأثیر کیفیت خدمات بر رضایت مشتری،وفاداری مشتری و تصویربرند در صنعت هتلداری(مطالعه موردی : هتل های پنج ستاره شهر تبریز). , 14(56), 71-83.
جعفر بهاری; شهلا بهاری; مرجان بذله; حامد بهاری. "تأثیر کیفیت خدمات بر رضایت مشتری،وفاداری مشتری و تصویربرند در صنعت هتلداری(مطالعه موردی : هتل های پنج ستاره شهر تبریز)". , 14, 56, 1396, 71-83.
بهاری, جعفر, بهاری, شهلا, بذله, مرجان, بهاری, حامد. (1396). 'تأثیر کیفیت خدمات بر رضایت مشتری،وفاداری مشتری و تصویربرند در صنعت هتلداری(مطالعه موردی : هتل های پنج ستاره شهر تبریز)', , 14(56), pp. 71-83.
بهاری, جعفر, بهاری, شهلا, بذله, مرجان, بهاری, حامد. تأثیر کیفیت خدمات بر رضایت مشتری،وفاداری مشتری و تصویربرند در صنعت هتلداری(مطالعه موردی : هتل های پنج ستاره شهر تبریز). , 1396; 14(56): 71-83.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب