دیانتی دیلمی, زهرا, بلوطی, الهام, داروند, روناک. (1397). خرید اینترنتی مبتنی بر ارزش: چشم انداز تئوری حسابداری ذهنی (مطالعه موردی: دیجی کالا). , 11(39), 49-65.
زهرا دیانتی دیلمی; الهام بلوطی; روناک داروند. "خرید اینترنتی مبتنی بر ارزش: چشم انداز تئوری حسابداری ذهنی (مطالعه موردی: دیجی کالا)". , 11, 39, 1397, 49-65.
دیانتی دیلمی, زهرا, بلوطی, الهام, داروند, روناک. (1397). 'خرید اینترنتی مبتنی بر ارزش: چشم انداز تئوری حسابداری ذهنی (مطالعه موردی: دیجی کالا)', , 11(39), pp. 49-65.
دیانتی دیلمی, زهرا, بلوطی, الهام, داروند, روناک. خرید اینترنتی مبتنی بر ارزش: چشم انداز تئوری حسابداری ذهنی (مطالعه موردی: دیجی کالا). , 1397; 11(39): 49-65.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب