وظیفه دوست, حسین, قلی پور, بهروز, عباسی, حامد. (1395). بررسی تأثیر ارزش ویژه برند بر جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان موجود (مورد مطالعه: فرآورده‌های غذایی کاله). , 11(شماره 30), 19-30.
حسین وظیفه دوست; بهروز قلی پور; حامد عباسی. "بررسی تأثیر ارزش ویژه برند بر جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان موجود (مورد مطالعه: فرآورده‌های غذایی کاله)". , 11, شماره 30, 1395, 19-30.
وظیفه دوست, حسین, قلی پور, بهروز, عباسی, حامد. (1395). 'بررسی تأثیر ارزش ویژه برند بر جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان موجود (مورد مطالعه: فرآورده‌های غذایی کاله)', , 11(شماره 30), pp. 19-30.
وظیفه دوست, حسین, قلی پور, بهروز, عباسی, حامد. بررسی تأثیر ارزش ویژه برند بر جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان موجود (مورد مطالعه: فرآورده‌های غذایی کاله). , 1395; 11(شماره 30): 19-30.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب