رضایی, رضا, صفرخانی, مهدی, ایمانی, عباس, خلیل زاده, محسن. (1395). بررسی تأثیر توسعۀ محصول جدید و استراتژی‌های بازاریابی بین‌الملل بر عملکرد صادراتی (مطالعه موردی: شرکت‌های تولیدی و صادراتی استان آذربایجان غربی). , 11(شماره 30), 31-44.
رضا رضایی; مهدی صفرخانی; عباس ایمانی; محسن خلیل زاده. "بررسی تأثیر توسعۀ محصول جدید و استراتژی‌های بازاریابی بین‌الملل بر عملکرد صادراتی (مطالعه موردی: شرکت‌های تولیدی و صادراتی استان آذربایجان غربی)". , 11, شماره 30, 1395, 31-44.
رضایی, رضا, صفرخانی, مهدی, ایمانی, عباس, خلیل زاده, محسن. (1395). 'بررسی تأثیر توسعۀ محصول جدید و استراتژی‌های بازاریابی بین‌الملل بر عملکرد صادراتی (مطالعه موردی: شرکت‌های تولیدی و صادراتی استان آذربایجان غربی)', , 11(شماره 30), pp. 31-44.
رضایی, رضا, صفرخانی, مهدی, ایمانی, عباس, خلیل زاده, محسن. بررسی تأثیر توسعۀ محصول جدید و استراتژی‌های بازاریابی بین‌الملل بر عملکرد صادراتی (مطالعه موردی: شرکت‌های تولیدی و صادراتی استان آذربایجان غربی). , 1395; 11(شماره 30): 31-44.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب