اسفیدانی, محمد رحیم, رحمانیان, عماد. (1395). بررسی جایگاه بازارگرایی در تبلیغات محصولات غذایی ایران، رویکردی کیفی. , 11(32), 91-102.
محمد رحیم اسفیدانی; عماد رحمانیان. "بررسی جایگاه بازارگرایی در تبلیغات محصولات غذایی ایران، رویکردی کیفی". , 11, 32, 1395, 91-102.
اسفیدانی, محمد رحیم, رحمانیان, عماد. (1395). 'بررسی جایگاه بازارگرایی در تبلیغات محصولات غذایی ایران، رویکردی کیفی', , 11(32), pp. 91-102.
اسفیدانی, محمد رحیم, رحمانیان, عماد. بررسی جایگاه بازارگرایی در تبلیغات محصولات غذایی ایران، رویکردی کیفی. , 1395; 11(32): 91-102.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب