باقری بهروز, حسین, دیندار فرکوش, فیروز, گیوریان, حسن. (1395). تأثیر بازاریابی رابطه‌مند بر پیش‌بینی تعاملات آینده مشتریان و بانک (مورد مطالعه بانک ملت شهر تهران). , 11(32), 41-54.
حسین باقری بهروز; فیروز دیندار فرکوش; حسن گیوریان. "تأثیر بازاریابی رابطه‌مند بر پیش‌بینی تعاملات آینده مشتریان و بانک (مورد مطالعه بانک ملت شهر تهران)". , 11, 32, 1395, 41-54.
باقری بهروز, حسین, دیندار فرکوش, فیروز, گیوریان, حسن. (1395). 'تأثیر بازاریابی رابطه‌مند بر پیش‌بینی تعاملات آینده مشتریان و بانک (مورد مطالعه بانک ملت شهر تهران)', , 11(32), pp. 41-54.
باقری بهروز, حسین, دیندار فرکوش, فیروز, گیوریان, حسن. تأثیر بازاریابی رابطه‌مند بر پیش‌بینی تعاملات آینده مشتریان و بانک (مورد مطالعه بانک ملت شهر تهران). , 1395; 11(32): 41-54.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب