عسگرپور, عسکر, راه چمنی, احمد. (1396). تاثیر بازاریابی رابطه‌مند بر کیفیت روابط مشتری – فروشنده و عملکرد مالی. , 12(34), 111-132.
عسکر عسگرپور; احمد راه چمنی. "تاثیر بازاریابی رابطه‌مند بر کیفیت روابط مشتری – فروشنده و عملکرد مالی". , 12, 34, 1396, 111-132.
عسگرپور, عسکر, راه چمنی, احمد. (1396). 'تاثیر بازاریابی رابطه‌مند بر کیفیت روابط مشتری – فروشنده و عملکرد مالی', , 12(34), pp. 111-132.
عسگرپور, عسکر, راه چمنی, احمد. تاثیر بازاریابی رابطه‌مند بر کیفیت روابط مشتری – فروشنده و عملکرد مالی. , 1396; 12(34): 111-132.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب