کربلایی حاجی اوغلی, حسن, فرهنگی, علی اکبر, سلطانی فر, محمد, دلاور, علی, گرانمایه پور, علی. (1397). نوآوری در برندسازی روزنامه‌ها و ارزش‌آفرینی مطلوب در کشور. , 13(شماره 4(پیاپی43)), 7-18.
حسن کربلایی حاجی اوغلی; علی اکبر فرهنگی; محمد سلطانی فر; علی دلاور; علی گرانمایه پور. "نوآوری در برندسازی روزنامه‌ها و ارزش‌آفرینی مطلوب در کشور". , 13, شماره 4(پیاپی43), 1397, 7-18.
کربلایی حاجی اوغلی, حسن, فرهنگی, علی اکبر, سلطانی فر, محمد, دلاور, علی, گرانمایه پور, علی. (1397). 'نوآوری در برندسازی روزنامه‌ها و ارزش‌آفرینی مطلوب در کشور', , 13(شماره 4(پیاپی43)), pp. 7-18.
کربلایی حاجی اوغلی, حسن, فرهنگی, علی اکبر, سلطانی فر, محمد, دلاور, علی, گرانمایه پور, علی. نوآوری در برندسازی روزنامه‌ها و ارزش‌آفرینی مطلوب در کشور. , 1397; 13(شماره 4(پیاپی43)): 7-18.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب